2015. március 17., kedd

Sült szalonnás, lucernacsírás szendó

"Ne félj a csendtől. Minden fontos dolog a csendben történik. Csendben sarjadnak a növények, csendben fejlődik a magzat, csendben cikáznak a gondolatok, csendben borít el a szerelem."

Elkezdtem csíráztatni magokat. A retekcsíra már elfogyott, most a lucernacsíra elfogyasztása jön soron. Kísütöttem egy kis maréknyi bacont, egy két darabka vajat tettem a barna kenyérre, (mondhatnátok zsír zsír hátán, de én így szeretem, és semmi baj a koleszterinemmel :), jó dolog, ha olvadozik a vaj és felette ropog a szalonna), és ráhalmoztam egy pár csipetnyi csírát. Mmmm...
Jó étvágyat Nekem!

Lucerna csíra (7 nap elteltével fogyasztható): 
Nagyon sok vitamint tartalmaz (A, B1, B2, C, D, E, H, K), ásványi anyagokat (kén, kálcium, foszfor, vas, magnézium, kálium, cink, nátrium, mangán, bór), serkenti az emésztést, Az összes vizsgált növény közül a legteljesebb és legtáplálóbb fajta. Mérgeket semlegesít és kihajt. Növeli a szervezet betegségekkel szembeni ellenállóképességét, pl. véd az izületi gyulladással szemben. Segít megelőzni a kifáradást, a szervezet kimerülését. Megelőzhető vele komoly érszűkület, csökkenti a vércukorszintet, Serkenti  a tejtermelődést szoptatós anyáknál. Érdemes fogyasztani csontritkulás megelőzésére, a sort még folytathatnánk, idegrendszeri problémák, asztma, hajhullás, esetén is bevethetjük. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése