2014. december 21., vasárnap

Kókuszos szaloncukor

"Szép Tündérország támad föl szívemben
Ilyenkor decemberben.
A szeretetnek csillagára nézek, 
Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet
Ilyenkor decemberben."


Juhász Gyula

Hozzávalók: 
1 tubus sűrített tej (170g)
100 g kókuszreszelék

A kettőt összekeverem, hűtőbe teszem, amikor keményebb, formázom, olvasztott csokiba mártom (tettem bele egy kis kókusz zsírt is a csokiba), és csomagolom.


A képen már látható a kekszes, vajkaramellás szaloncukor is. 


nyálcsorgató képek, nyami...



1 megjegyzés:

  1. Ó,hogyan vesztettelek el mostanában?
    Itt a vers,emailt nem találtam,így ide teszem.:)
    Szeretettel:
    "Kedves Szeretteim!

    Közeledik a születésnapom. Megtiszteltetés számomra, hogy minden évben ünnepséget rendeztek, és úgy tűnik, ez idén is így lesz.
    Nagyon sok ember vásárol sokat, rengeteg a külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsor, hirdetések, reklámok, és a világ minden pontján arról beszélnek, hogy születésnapom egyre közeledik.
    Igazán nagyon jó érzés tudni, hogy legalább egyszer egy évben sok ember gondol rám.

    De manapság egyre inkább úgy látszik, hogy alig akad, aki tudja az okát az ünneplésnek. Mindenhol összejönnek az emberek, családok, barátok, és nagyon kellemesen érzik magukat, de valójában nem tudják, nem értik, és nem is keresik a valódi jelentőségét az ünnepnek.
    Az emberek körülállják a karácsonyfát, és átölelik egymást. Én is kitárom a karomat....

    Az embereket csak az étel, ital, ajándékok, összejövetelek érdeklik és alig néhányan emlékeznek rám. Pedig én annyira szeretném, ha ezen a karácsonyon beengednének engem az életükbe! Nagyon szeretném, ha felismernék a tényt, hogy több mint kétezer évvel ezelőtt azért jöttem el erre a világra, hogy megmentsem őket. Csak annyit szeretnék, hogy ezt teljes szívvel elhiggyék.
    Hamarosan rendezek én is egy saját ünnepséget: látványosat, hatalmasat, amilyet soha senki még elképzelni sem volt képes. Már küldöm a meghívókat – Te is kaptál már, személyesen.

    Kérlek, feltétlenül jelezz vissza, részt akarsz-e venni az örömünnepemen, foglalhatok-e egy helyet a számodra? Beírhatom-e a nevedet aranybetűkkel a vendégkönyvembe? Az ünnepségemen ugyanis csak azok jelenhetnek meg, akiknek nevei ott szerepelnek. Sok vendéget várok.
    Akik elvesztették vagy eldobták a meghívókat, el sem jönnek – kár értük! Akik nem válaszolnak a meghívásra, azoknak nem lesz helyük, kívül maradnak. Nagyon elszomorít minden ilyen elmaradás…
    Kérlek, készülj és válaszolj, mert így, amikor mindent előkészítettem, te is részese lehetsz az én csodálatos ünnepségemnek.
    A találkozás reményében szeretettel :
    Jézus "

    Az eredetit kicsit lerövidítettem.:)
    Áldott Ünnepet kívánok!♥

    VálaszTörlés