2014. december 26., péntek

Kekszes vajkaramellás szaloncukor


Egy kissé elrontottam ezt a vajkaramellát. A recept barnacukrot írt, én nádcukrot tettem bele, gondolvan az is barna. Hát isteni finom lett, de cseppet sem formázható. Így tettem bele darált kekszet, ez lett a megoldás a formázásra. Ezt már nem igényelt csokiborítást.

Hozzávalók: 
20 dkg barnacukor
20 dkg vaj
2,5 dl tejszín
csipet só

A hozzávalókat egy nagy serpenyőben összeolvasztom és kb. 40 percig állandó keverés mellett sziruppá főzöm, (alacsony lángon), Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm, és kihűtöm. Egy éjszakát volt az erkélyen.
Én még kb. 1 maroknyi darált kekszet tettem bele, miután láttam, hogy nem szelhető a tepsiben a vajkaramella.

Itt a kókuszos szaloncukorral együtt: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése