2014. augusztus 4., hétfő

Angol sajtleves

"Egy cédrus ötszázötven évig él. Tűlevélkéinek milliói állandóan, éjjel-nappal antennaként veszik és gyűjtik magukba a fényes energiát, annak teljes spektrumát. Amíg él, az égbolton a cédrus fölött az összes égitest átvonul. Ezek visszaverik hozzá a fényes energiát...
Sőt a cédrus egyetlen parányi részecskéjében - az ember számára jótékony formában - több energia van jelen, mint a Földön az összes energetikai berendezésben együttvéve.
A cédrus az emberből kiáradó energiát a világűrön keresztül fogadja magába, védi azt, és amikor szükség van rá, átadja. Átadja, amikor a világűrben, vagyis az emberben s mindabban, ami a Földön él és nő, nincs belőle elég..."

Vlagyimir Megre: Anasztázia

Veszélyes üzem kisbabát sétáltatni manapság. Összefuthatsz másik anyukával, akiről kiderül milyen profi sütős-főzős honlapot vezet, és még a zenei ízlésünk is hasonló. :)))
Azonnal rákattantam Gasztromankó oldalára, és ezt a levest néztem ki magamnak. Kicsit ugyan módosítottam, persze csak előnyére.

Hozzávalók: 

4 szál szárgarépa
1 szál fehérrépa
1 vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma (ez az eredeti receptben nem szerepel)
pici olaj
1 zöldség leves kocka
1 tubus natúr krémsajt (ez sem szerepel az eredetiben)
1 pici gerezd gyömbér (és ez sem) 
só, bors, 
Kevés trappista, vagy más reszelhető sajt

Tejszín+keményítő (az eredetiben igen, nálam nem került felhasználásra)

A répákat lereszelem. Kevés olajon üvegesre pirítom a hagymákat, erre jönnek a répák, kicsit összesütöm, kevés vízzel felengedve félpuhára párolom, ekkor öntöm fel jobban vízzel, jöhet bele a leveskocka és a fűszerek, majd ha teljesen puhák a zöldségek, botmixerrrel pépesítem, és belenyomom a sajtot. Az eredeti receptben tejszínnel + keményítővel tették ugyanezt, de gondoltam, ha már sajt leves a neve, legyen benne már sajt is, nem igaz?
Tálaláskor a reszelt sajtra merem a forró sárgás levest. Lehet snidlinggel megszórni, vagy stílusosan  sült angol szalonnával / baconnal a tetején szervírozni.
Én még tarkaborssal szórtam meg.

Sajnos a fényképezőgépem zoom-ja nagyon köhög. Próbál a képre ráfókuszálni, de nem nagyon megy neki.
Tudja valaki, hogy lehetne ezt orvosolni? :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése