2014. július 16., szerda

Díjat kaptam :)


Ezt a vándordíjat kaptam az Ötletek építkezőknek blog írójától Jucustól. 
8 kérdésre vár választ, íme:

1. Mikor és miért kezdtél el bolgot írni?

2010 decemberében kezdtem és mondhatom, hogy a múzsám "Szellem" volt :), a Szellem a fazékban blog írója. Ő egy nagyon színvonalas, filozófiai idézetekkel tűzdelt gasztroblogot vezet, és nagyon sokat olvastam /olvasom őt. Szeretem, ha feltöltődhetek, és ad valami többet egy blog, és az ő oldala ilyen. 

2. Jelent már meg máshol is írásod?

Egyenlőre nem tudok róla. 

3. Mi a jövőbeli terved a bloggal kapcsolatosan?

Ha sikerül egy jobb fényképezőgépet vennem, akkor szeretnék szebb képeket készíteni, és még több humorral fűszerezni az írásaimat. Örülnék neki, ha vigaszt és lelki segítséget nyújthatna egy-egy írásom. Hiszem, hogy véletlenek nincsenek, és pont akkor olvassa el valaki az egyik bejegyzésem, amikor az abban található tartalom a lelkét megérinti és felmelegíti.

4. Szakmai tudásodat hogyan csiszolod?

Olvasással, gondolkozással, elmélyüléssel, figyeléssel.
Napi szinten nézegetem a gasztroblogokat, ötleteket keresve. 

5. Melyik a kedvenc vicced? 

 Az egy igaz ember meghal. Felkerül a Mennyországba, Szent Péter fogadja, jól megölelgeti, nagyon megörül neki. Este aztán kibont Szent Péter egy májkonzervet, falatoznak belőle és nyugovóra térnek. 
Ez történik másnap, és harmadnap is, majd így tovább egy hétig. Az egy igaz ember már nagyon unja a májkonzervet, ezért aztán megkérdezi Szent Pétert:
-Mondd csak Szent Péter, ez biztos, hogy a Mennyország?
-Persze, miért?
-Hát azt gondoltam, nem csak májkonzerv lesz.
Mire Szent Péter:
-Hjja, kettőnkre nem főzök. 
:)))

6. Van hobbid, mi az? 

Ez a blog és a keresztszemes hímzés. 

7. Melyik emberi tulajdonságot nem bírod elviselni?

Jó kérdés, nem is tudom...

8. Van "világmegváltó" terved? 

"Ember tervez, Isten végez." 
Inkább azt mondom:
Legyen meg a Te üdvözítő akaratod!

Max 11 kérdés, és 11 embernek lehet továbbadni a díjat. 
Én azt mondom vigyétek bátran, ajándékozzátok meg magatok, a saját gyönyörűségetekre. 
esetleg még pár kérdésre válaszolhatnátok: 

9. Milyen érdekes dolog lapul a táskádban, zsebedben, amit a "többség" nem cipel magával? 

Nekem egy jura kori kavics, mert az kell! :) 

10. Mi volt az az ajándék, aminek legjobban örültél mostanában?

A legjobb barátnőm látogatásának és annak, hogy hozott egy könyvet, amit már kinéztem magamnak, de nem beszéltem róla senkinek, persze ő tudta. :) 

Nagyon köszönöm a díjat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése