2013. október 10., csütörtök

Sötőtökös puffancsok


"Vagyok szarvas, széllel futó
agancsaim közt Napot tartó
Vagyok farkas, éjben járó
álomszárnyú Holdat váró"

The Moon and the Nightspirit: Föld szíve dobban

Újra itt a sütőtök szezon, és mindig van valami újabb finomság, ami kóstolásra vár. Itt leltem ezekre a puffancsokra.

Hozzávalók: 
1/2 kg sütőtök 
3 tojás
25 dkg liszt
1/2 csg sütőpor
5 evőkanál cukor
1 csg van. cukor
1 narancs leve és reszelt héja

Kisütéshez:
olaj

A tököt süssük meg előző este, és kaparjuk ki a belsejét. Érdemes pürésíteni, ezt én nem tettem.
A liszthez tegyük a sütőport.
A tojásokat verjük fel habosra a cukrokkal, és a narancs levével és héjával. Ehhez adjuk a tökpürét, keverjük el és fokozatosan adjuk hozzá a sütőporos lisztet. Hagyjuk negyed órát pihentetni, majd kanállal kiszaggatva olajban süssük ki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése