2013. október 15., kedd

Cukkini krém

"Szunnyadj, szunnyadj Öreg Atyám
vesd a mélybe napkoronád
fátylas éjbe, álomlétbe
térj nyugodni aranyvilág.

Hajtsd le fejed égbölcsőbe
rejtsd tüzed kő mélyére
Nap varázsa, fény szülötte
térj vissza fák kérgébe.

The Moon and the Nightspirit: Alkonyvarázs


Ez a recept a Kifőztük  magazinban jelent meg. Kicsit változtattam rajta az én ízlésemnek megfelelően.
Hozzávalók: 
cukkini
olaj
2 gerezd fokhagyma
snidling
A cukkinit meghámoztam, lereszeltem és olajon megfuttattam kis sóval. A só hatására engedett egy kis levet, azt hagytam, hogy főzés közben elpárologjon. Késes aprítóba kanalaztam, és kevés snidlinget tettem hozzá, majd a fokhagymát belenyomtam. A géppel pépessé dolgoztam. Majd hűtőbe hagytam, hogy egy kicsit összeérjen. Pirítóssal különleges uzsonna, vacsora lehet.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése