2013. február 5., kedd

Biscotti, avagy keksz csokilencsével



Egy olasz oldalról származik a recept, és csak remélni merem, hogy mindent jól fordítottam. Mivel tanultam én anno ezt a gyönyörű nyelvet, nem használtam a fordító programot. (Mindez nagy bátorságra vall tőlem)
Ha szeretnél rövid idő alatt omlós kekszet tenni az asztalra kb. nulla erőfeszítéssel, hát ez a Te recepted. Ezek a kekszecskék hamar láthatatlanná válnak :) talán ennyi a hátulütője.

Hozzávalók:
150 g fehér liszt
1 kiskanál sütőpor - én porélesztőt tettem, mert hát sikerült félrefordítani :(
pici só
110 g vaj
50 g porcukor
1 tojás könnyedén felverve
100 g csoki csepp (nekem csokilencse volt itthon 71%-os ecuadori, ezeket széttördeltem)

Egy tálban elkeverem a lisztet a sütőporral és a sóval. Egy másik tálban habosra verem a vajat a cukorral végül a tojással. A masszához adom a száraz hozzávalókat, végül a csokilencsét, itt már csak fakanalat használok. Egy kanál segítségével kiszaggatom a kekszeket és vajas papírral kikent tepsibe rakosgatom majd 180 fokon kb. negyed órát sütöm (az én sütőmmel magasabb fokozaton 5-ön, és fél óráig kellett sütni). Az apró pettyek az élesztő miatt vannak...
Így nézett ki sütés előtt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése