2012. október 17., szerda

Sörben sült futóművek

" Ebben az életben folyton az történik, amire nem számít az ember."
Agatha Christie

Az inspiráló recept innét származik. Pár dolgot azért változtattam.

Hozzávalók:
3 dl világos sör
1/2 citrom leve
1 citrom karikákra vágva
1 kg csirkecomb, most csak alsó
olíva olaj
só, bors, sült csirke fűszerkeverék,
2-3 gerezd fokhagyma

A csirkecombokat besóztam, meghintettem egy kevés őrölt borssal és leraktam a tepsibe. Meglocsoltam olíva olajjal, aláöntöttem a sört és a citromlevet, a tetejét megszórtam sült csirke fűszersóval, mellétettem pár fokhagymát negyedekre vágva, végül a tetejére szeltem a citrom karikákat. Fólia alatt sütöttem félidőig, majd levéve a fóliát sütöttem, míg a sör el nem párolgott alóla, és szép pirosra nem sült. Kívül ropogós, belül puha combihusik lesznek. 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta!!! Amiben citrom meg sör van, az csak jó lehet... :)

    VálaszTörlés
  2. legközelebb több fűszert teszek és pirosabbra sütöm, de belül olyan kis porhanyós lett, szinte szétolvad a számban...

    VálaszTörlés