2012. október 1., hétfő

Kávé puding

Figyelem kávéfüggők! A nyugalom megzavarására alkalmas tartalom következik! Kérjük a bejegyzés elolvasása után lassan 10-ig számolni szíveskedjenek, mielőtt kirohannak a konyhába... :)))

Már 3-szor készült és csak egyre jobb. Egyszerű, gyors, és mégis különleges. Itt találtam.

hozzávalók: 
5 dl tej
3 evőkanál kukoricakeményítő
8 dkg cukor
3 teáskanál nescafe

Egy lábosban elkeverem a cukrot a keményítővel, és folyamatos keverés közben adom hozzá a tejet. Mikor már meleg, beleteszem a kávét is, majd felforralom, és sűrűsödésig főzöm. Tálkákba vagy poharakba töltöm. Én csokidarával díszítettem, de tejszínhabbal is lehet. Mikor langyosra hűl, hűtőszekrénybe teszem fogyasztásig.




6 megjegyzés:

  1. Nem vagyok kávéfüggő,ezért most nem szaladok a konyhába.Majd holnap...

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy Rádtaláltam a szárítógép téma kapcsán.:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tálaló, én sem vagyok kávéfüggő, bezzeg a kedvesem... :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, ezt a receptet nagyon eltaláltad, az én tetszésem tuti megnyerte :) nagy kávé rajongó vagyok, és tuti isteni lehet pudingban is. Most is épp feketézem, Cafissimo Crema vollmundigot iszom, mert, hát ezt kívánja a hangulatom :) http://fon.gs/hangulatkavezo

    VálaszTörlés
  5. pudingban ha lehet azt mondani még jobb! :) üdv nálam, nézelődj bátran!

    VálaszTörlés