2012. március 1., csütörtök

Ajváros csirkeszárnyak

"Amint egyszer megtudod, mi a szeretet, készen állsz arra, hogy adj; minél többet adsz, annál több lesz neked. Minél bőkezűbben halmozol el másokat, annál több szeretet tör fel a lényedben."

Osho

Hát ez egyszerű, mint a tökfőzelék, csak tök kell hozzá meg főzelék. :) Összekevered és már kész is.
Kaptam anyumtól házilag eltett ajvárt. Csak éppen használati utasítás nélkül. Se arra nem kaptam választ, hogy mi ez, se arra mire lehet használni. Edd meg! -ennyi volt a felszólítás, no de hogyan?
Így hát vettem a piacon 1 kg csirkeszárnyat, jógaülésbe hajtogattam őket :),sóval meghintettem, megkentem ajvárral, akármi is legyen ez a kence (kóstolásra luxus-ketchupnak mondanám, szóval jó cucc). Beültettem őket a sütőbe, 1 dl vizet öntöttem alá, 3/4 sütési idő alatt szaunáztak az alufólia alatt, majd fólia nélkül szoliztak tovább. Kaptak mellé autentikus indiai zenét alla Laár András, és jól megsütöttem őket. Kívül ropogós, belül omlós, puha ízletes husi, nyami...

2 megjegyzés:

  1. Szerbiában szoktunk enni pleskavicát.És mindig kapunk mellé ajvárt.A férjem a grill húsok mellé is nagyon szereti.
    Jó,hogy kaptál házit,biztosan jól állt a csirkeszárnyaknak:))

    VálaszTörlés
  2. Jól bizony, el is fogyott hamar, és felkerült a 3M (MÉG,MÉG, MÉG) kategóriás kaják közé :)

    VálaszTörlés