2011. augusztus 17., szerda

Nesquick keksz

" Mindannyian ismerjük azt a közép-afrikai betegséget, amit álomkórnak hívnak. De tudnunk kell, hogy van egy hasonló betegség, ami a lelket támadja meg - és nagyon veszélyes, mert észrevétlenül fertőz meg. Ha észreveszed a hozzád hasonlók iránti lelkesedés hiányának és a közönynek az első jeleit, légy résen! Az egyetlen módja, hogy megelőzzük ezt a betegséget, az, ha megértjük, hogy a lélek szenved, nagyon szenved, ha arra kényszerítjük, hogy felszínesen éljen. A lélek a szép és mély dolgokat szereti."

Paulo Coelho: A győztes egyedül van

A receptet itt találtam. Annyit változtattam rajta, hogy én vékonyabbra nyújtottam és kiszúróval formáztam.

Hozzávalók: 
30 dkg finomliszt
2 púpos evőkanál nesquick kakaópor
10 dkg porcukor
1 csomag sütőpor
1 csipet só
15 dkg hideg vaj
1 tojás

A lisztet kimértem egy tálba, és összekeverem a kakóval, cukorral, sütőporral, sóval. Majd a vajat tettem hozzá kis kockákra vágva, végül a tojást és az egészet összegyúrtam. Lisztezett deszkán kinyújtottam, kiszúróformával a megfelelő alakúra szaggattam. Majd olajjal kikent tepsiben megsütöttem. Majdnem 70 darab kijött belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése