2011. március 5., szombat

Félórás wellness-hétvége

A kor embere rohan. Sürgeti a sok tennivaló. Hajszolja az élvezeteket, a mámor, a  pillanat jelenti neki az örömet. Türelmetlen és mindent akar egyszerre. Hányszor halljuk, hogy nincs időm magamra. Hát komolyan, akkor mire van? Jut idő a tv előtt sorozatokat nézni, vagy "shoppingolni", de egy jó szóra, egy kedves gondolatra, egy kellemes beszélgetésre nem, vagy csak ritkán. A hétköznapok taposómalmából kiszállni- és megpihenni, feltöltődni egy kis időre, mindenkinek szüksége van.
Találtam valamit, ami felér egy hétvégi kényeztetéssel és még csak a lakásból sem kell kimozdulni hozzá. A Stenders világa úgy hirdeti magát: gyönyör a testnek és a léleknek. Fürdőkozmetikumokat gyártanak, szappanokat: melyek akár otthon is elkészíthetőek, ők adják a bázisolajat, és a kiegészítőket, illóolajokat hozzá, már csak a kreativitás szabhat határt. Tartalmaz a termékpalettájuk fürdősót, fürdőtejet, tusoló habot, testápoláshoz testvajat vagy testjoghurtot ízlés szerint, szaunához, és masszázshoz különböző olajakat és egyéb kiegészítőket. Fontos számukra a természetesség, a környezet-tudatos csomagolás, webshopjukon több, mint 100 termék közül válogathatunk. Én a csokis csobbanást próbáltam ki eképpen:
A kádat nagyjából teleengedtem meleg vízzel, és beleültem. Vittem magammal egy magazint, hallgattam egy kis zenét, és lazultam, miközben a fürdőgolyó pezsgés közben feloldotta önmagát: jacuzzi pipa. 20 perc pihenés, lebegés a vízben finom illatokkal, mintha egy termálfürdőben lennék. Amikor kijöttem a kádból, nem törölköztem meg, hogy az illóolajat beszívja a bőröm és táplálja mindenféle jóval.
Mintha kicseréltek volna: bársonyos bőr, frissesség, nyugodt lélek.
A reggeli jóga-gyakorlat után érzem ennyire energetikusnak magam.
Srácok: a közelgő nőnapra ideális ajándék :-)
Próbáljátok ki, csak ajánlani tudom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése