2011. február 4., péntek

Mókusok spagettije

Történt egyszer, hogy délben keveredtem haza hétköznap, az ebédem a munkahelyemen maradt, és éhes voltam. Gyorsan szerettem volna valami fincsit, amitől tele lesz a hasam. Lássuk csak, spagettitészta van itthon, sajt is, darált hús, húúú az nincsen, a napokban leengedtem a mélyhűtőt és akkor elhasználtam. Löncs hús? Nincsen. Most akkor mi legyen? A paradicsomos alap spagi kilőve. Eszembe jutott hogy van még csirkemell a hütiben. Elő vele. Mi illene hozzá? Tejszín. Megvan tejszínes-csirkés spagetti lesz, gondoltam én, aztán az élet másképp döntött.


Tésztavíz feltéve - olívaolaj - só
Lábosban tyúkzsír olvad - csirkemell darabokra vágva - repül a lábosba


Amikor elkezdett fehéredni, látom ám ez kevés lesz, majd elveszik a husi a tészta között és kereshetjük hol van...
Tanakodás közben betértem a nappaliba és megláttam az előző napi mozizásból maradt sós mogyorót.

-Kedvesem, felhasználhatom az ebédhez a mogyorót?
-Persze - jött a határozott válasz, majd
-De ugye csináltál már ilyent? 
-Nem még - válaszoltam és kifele jövet hallom ám
-Ajajajj...


Mogyoró a csirke mellé - kavar kavar - tejszín locs locs - zöldfűszserek: oregano, bazsalikom, petrezselyem - kavar kavar - kukoricakeményítővel besűrítve - összefőzve glugy glugy - kifőtt tésztával elkeverve


-Kéész az ebéééd!!!



Szerinted maradt egy árva adag fotózásra?.... mmm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése